# 191 – Linie, Łuki i Okolice

DSCF5772-2014-09-09

DSCF5637-2014-09-05

DSCF5642-2014-09-05

DSCF6020-2014-09-12

 

4 uwagi do wpisu “# 191 – Linie, Łuki i Okolice

  1. To zdjęcia z teraz?;) A ja wczoraj (w ramach ratowania się przed szarością i ponuractwem) przeglądałam moje letnie foty z Air Race w Gdyni w tym roku, ileż tam było ciepełka 🙂

    • nie, nie teraźniejsze. Ze schyłkowoletniego wypadu wakacyjnego nad morze – Władysławowo, Hel i okolice. Teraz to mi się nawet nie chce zastanawiać gdzie posiałem aparat ;-P. A wspomnienia ciepełka zawsze mile widziane… choć akurat te zdjęcia słońcem nie tchną 😉

Skomentuj

